Pilates  s  pomůckami

  Mé lekce rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a správné dýchání. Posilují se důležité  a často oslabené svaly - především zádové, břišní a hýžďové, jako základ vyrovnaného držení těla. Zároveň se protahují a uvolňují svaly a oblasti často přetížené a napjaté. Doplňuji každé cvičení o rehabilitační cviky vhodné pro zdravá záda, páteř a klouby. Používáme i vybrané pozice z jógy, které vždy přizpůsobuji aktuálnímu stavu osob na lekci a vybírám je tak, aby rozvíjeli tělesnou kondici, sílu a pružnost našeho tělo i v rámci rehabilitačního charakteru. Vy sami si volíte intenzitu a náročnost cvičení, u většiny cviků jsou nabídnuty různé varianty s menší či větší intenzitou posílení / protažení. To vše se zaměřením na správné provedení a pochopení cviku. Při cvičení používáme overbally (nafukovací míčky), thera-bandy (široké pásky) a každých druhý týden i velké míče (fitbally) v různých obměnách. Závěr cvičení je věnován relaxaci a uvolnění zapojovaných svalů a částí těla. Tato lekce nevyčerpává, ale dodává energii!